Pengikut

Isnin, 25 April 2011

Majlis Salam Mesra Ahli Wanita

Pada 24hb April 2011 jam 3.00pm bertempat dialamat No.38 Jln.Sukun sg.Rokam, rumah Ketua Kampung, satu majlis salam mesra anjuran Wanita UMNO Cawangan Sg.Rokam telah diadakan. Kehadiran seramai 35 orang terdiri dari ahli wanita Cawangan. Mereka yang turut hadir Pn. Maimunah bt. Khalid-Ketua Wanita UMNO Cawangan dan dua orang Jawatankuasa Wanita UMNO Bahagian Gopeng. Majlis pada mula nya ucapan Tn.Hj.Yahya b. Zainuddin selaku tuan rumah dan Ketua Kampung dan berikutnya bacaan yassin yang diketuai oleh Pn. Maimunah Arjo-AJK Wanita UMNO Bahagian serta bacaan doa selamat. Kesempatan dalam majlis tersebut telah menerangkan persiapan-persiapan bagi menghadapi PRU 13 akan datang tidak lama lagi.
Ulasan Majlis ini merupakan sebagai salah satu aktiviti Wanita UMNO Cawangan bagi persiapan menghadapi PRTU yang akan datang. Dengan adanya majlis sarupa ini dapat menentukan kekuatan barisan penyokong UMNO terutama nya dikalangan kaum wanita.

1 ulasan:

  1. Salam,

    Syabas dan tahniah. Dapat jlnkan aktiviti parti dengan baik. Teruskan, hanya kita yg dapat selamatkan agama, bangsa dan negara dengan izin Allah.

    BalasPadam